Alla <3 dag

Idag har Andreas och jag varit förlovade i 2 år, tiden har gått så himla fort.
Vi hade inte ens varit tillsammans mer än 1½ månad innan vi förlovade oss och inte ens en månad efter de fick vi reda på att vi skulle få oss en liten hulliganunge.
Och inte trodde jag att vi skulle hålla ihop efter alla dessa turer de var i början från både mitt och hans håll. Eller mitt och mitt de var en annan idiot som ville förstöra för mig, Andreas han skötte djävulskap själv för han kunde då avstyra!

Men idag sitter vi här i vår lilla bostadsrätt i Bäsna med en tokunge, 2 hundar och en katt!
Elvira har precis börjat hos världens gulligaste dagmamma,idag sov hon middag där för första gången!
Och får jag säga utan att jag är världens sämsta UNGA MORSA att de är väldigt skönt att ha lite egentid såhär på dagarna när hon är borta.
Hon är hos sin dagmamma mån-onsdag 09:00-14:00 tills dess att jag fått ett jobb :)
Hon är inne i en väldigt intensiv period nu så imellan åt vill jag sälja henne vilket NI förstår inte är på allvar för hon är ju jordens sötaste,underbaraste,snällaste unge när hon INTE har tänder på G, men det är inte många sådana kvar nu innan de dröjer tills nästa hjord med tänder ska upp!

Jag söker jobb som en dåre, hoppas jag får ett eller två samtal här i veckan om två jobb :)

Och har nu setat och läste runt lite på bloggar och facebooks uppdateringarna och jag blir så jävla irriterad på ER unga mammor som sitter och domderar över hur de är med pengar och allt vad fan de är, kan inte folk få sköta sig själva utan att andra ska lägga sig i och tro de är nå förbannade översittare?


Nu har jag fått ur mig lite aggression så nu kan jag vara kärvänlig här hemma när Andreas kommer hem eftersom de faktiskt är alla hjärtans dag!

Och hoppas ni får en underbar dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0