24år.

Idag blir min stora älskling 24 hela år :) Men han är inte hemma utan är påväg hem ifrån gotland nu då de varit där och spelat 2 stycken bowlingmatcher.
Så natten som var passade jag och Elvira på att sova hemma hos mamma/mormor för att slippa vara ensamma.

Men nu är vi hemma igen och har varit de ett bra tag jag sitter och inväntar att klockan ska bli 18:00 så jag kan kolla på bonde söker fru reprisen sen klockan 20:00 är de mitt favoritprogram: Ensam mamma söker,haha!

Elvira har även lärt sig att ta ett par steg rekordet är hittils 10 stycken så det går framåt, snart springer hon runt här mitt lilla hjärta, just för tillfället sitter hon här på köksgolvet med en bok "sjung med djuren" och har ett långt utlåtande till en morot som hon har i näven, hon älskar råa morötter. Hon har även lärt sig att vinka på riktigt med handen bara istället för hela armen fast hon vinkar inåt fortfarande :)

Häromdagen tröttnade vi ur på vårat sovrum som var tänkt att vara helvitt från början men vi satte upp en fondtapet där inne vart mycket bättre såg ut som ett läkarrum innan då de vart så ljust. Men nu är de 3 vita väggar och en svart med silvermotiv på tror jag de är :P

Jag vill ha massvis med nya blommor!!!
Nu har jag nog inge mer intressant eller ointressant att dela med mig av, förutom att vi har en ny dator så har inte en enda bild i datorn. Så får bli ett skittråkigt textinlägg bara.

Andreas & Elvira <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0