20års present =)

Igår fick jag min första 20års present, tack mamma och Micke :)



Lite röd och irrterad men jag är väldigt nöjd :)
får hoppas jag kan få ett jobb även fast jag har
en tatuering på underarmen ;)

Ska börja fylla i dagispapprena åt Elvira, hon ska nog få börja skolas in 1 mars. Hon har redan börjat trotsa och jävlas här hemma så jag har hållt på och blivit galen på henne ett par gånger men hon lär väll få testa gränser hon också. Hon verkar förstå när man säger åt henne att skärpa till sig som tur är. Och fram tills den 1 mars bör hon ha lärt sig gå på riktigt, för nu tar hon bara ett par små fjuttiga steg, hon är lite fjantig av sig men tills dess springer hon nog allt runt som en tok :) Mitt lilla hjärta som blir 1 år om 2½ vecka.

Ikväll ska vi och spela kropen-bowling, får se om jag lyckas hålla mig nere i varv denna gång då jag kan bli fruktansvärt arg när klotet inte vill som mig :P

Nå mer vettigt eller ovettigt har jag inte att säga så avrundar här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0