Torsdag

I tisdags åkte Elvira,Tindra och jag hem till pappa och sov där eftersom jag skulle upp på halkbanan tidigt på morgonen så skulle pappa vara barnvakt åt Elvira medans jag var borta :)

Så när pappa hämtade mig åkte vi och köpte en pool och en gunga åt Elvira som hon nu har uppe i Morberget.
Poolen invigde hon samma dag då det var så himla varmt, jag har bränt mig på armarna känner jag, det kliar i skinnet :P

Har även hunnit med att beställa tid för teorin och uppkörningen men de tänker jag inte berätta när de är ;P Men var rätt lång väntetid.. Men förhoppningsvis har jag körkortet i min hand innan juli är slut :)

Och snart får jag hem en till liten älskling, en liten Alice ( Tindras lillasyster)...

Sitter nu och försöker lägga in alla bilder från mobilen till datorn, men de är väll fan att man ska behöva installera så mkt skit innan man kan lägga in något :(
Ska även ta och betala lite räkningar nu,fyfan!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0