1½ år

I fredags på dagen åkte vi ut till Sellnäs för att fira midsommmar där och vart kvar tills igår kväll och jag blev så matt 1000 ggr om där ute så hade varit skönt om man haft de där körkortet och kunna åkt därifrån, alla ska vara så jävla fulla och föra ett sånt jävla liv :(

Tindra stöp av utmattning igår morse, jag fick dra ut henne så spydde hon och bara la sig ner i gräset så var bara att bära henne tillbaka och försöka få i henne lite vatten sen la jag henne i sängen så hon vart bättre efter ett tag.

Både jag och Andreas höll på att få ett utbrott när vi skulle fälla upp resesängen så tillslut tog jag fötterna till hjälp och tröck upp den, och de fungerade! Våld löser precis allt :P


Och jag har då bränt mig nå så otroligt, svider lite lätt ;)

Idag har jag och min underbara älskade Andreas varit tillsammans i 1½ år :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0