Onsdag

I eftermiddag ska jag ta fingrarna ur röven och gå och plugga lite körkortsteori, har nu dragit ut på de en massa dagar så idag måste jag verkligen gå dit! Andreas och Elvira ska ändåså åka och hälsa på några gamlingar.


Jag förstår inte hur jag fortfarande kan sitta och reta upp mig så fruktansvärt på en människa, här om natten drömde jag tillochmed att jag slog ihjäl den med mina bara händer :P Men han/hon är nog inte värd mer än så iallfall så de kanske var värt de.

Packade även en flyttkartong igår, nu känns de verkligen som de börjar närma sig.Men jag har inte riktigt bestämt mig ännu för hur vi ska tapetsera/måla ?! Beslutsångest..

Andreas den grisen kom instövlandes här klockan åtta och börja slå i alla skåpluckor han kunde hitta för att han slarvat bort ett papper till bilen som han var tvungen att ha med till verkstaden som ska fick de där förbannade 2 orna om hc-halten och cO-halten..

Idag blir vår lilla skatt 8 månader gammal, usch vad tiden springer iväg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0