HUSHUSHUS

Jag längtar tills jag får flytta, är så trött på lägenhetslivet så de är tamejtusan inte sant!

Jag vägrar sätta mig ute på gräsmattan här som ett fån, jag längtar tills jag kan kliva ut på min egna gård utan att vara rädd att någon dum jävla äckelhund ska komma och försöka äta upp mina, eller ja Tindra är den enda som blivit anfallen här än så länge.. Och kunna ta med mig Elvira ut och sätta henne på gräsmattan och jag kan se ut på vilket vis jag vill utan att en enda käft ska bry sig :D

Jag längtar tills jag och Andreas har vårt egna lilla hus och fixa och trixa med...
Tänk att jag hade den turen att träffa honom ?! Min alldeles egna Andreas!
Visst ingen av oss var nykter för fem öre men jag minns så väl när han fick
ett utbrott på mig för att jag var tvungen att lägga på telefonen för att springa
in igen på flamingo för hade mitt klumpiga pass med mig och jag hade ingen lämplig
ficka till de så stopppade ner de i en som var meds bakficka men sen fick jag ju så bråttom
därifrån så jag glömde helt bort de så när jag kommit halvvägs tills liljan så kom jag ju på de och pratade då med Andreas i mobilen och sa att jag skulle ringa upp om en minut men allt tog lite längre tid och då fick han ett frispel,haha!
Och tillslut hamnade jag vid liljan och träffade den mest underbara i hela världen (även fast du kan vara en riktigt surpitt imellanåt)! Det var första gången vi träffades :P

Och stackars Andreas hade missuppfattat en hel del när vi skrev på msn då jag var hos pappa när vi skrev så han trodde jag bodde i en minilägenhet med pappa. Haha, men han följde med hem ändå ;)
DU ÄR DEN BÄSTA I HELA VÄRLDEN MIN UNDERBARA FINA ÄLSKADE ANDREAS <3

På måndag förhoppningsvis börjar hus"reaparationerna" :D Nytt golv ska läggas in men de involverar jag mig inte i utan jag ska måla 7 väggar istället :) Men de gör jag nog på tisdag om mamma vill vara snäll och komma och ha ett litet öga på Elvira så jag slipper få handavtryck på väggarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0