Grining unge

Vet inte om de är tänder som är påväg eller om de är den där magen... Men har ändrat lite nu igen i hennes matväg så blir de inte bättre nu ska en läkare få kolla upp vad som är felet!

Sitter i soffan och samlar kraft till att ta mig till kupolen och köpa en tshirt åt Andreas då han köpte en innan midsommar men den lyckades han väll kladda ner med något så de vart en fläck på den och han ville så gärna ha en ny sådan så då ska han väll få de då.. Han har ju inga tshritar annars bara en sisodär 200 st!

Jag håller på och flyter bort i denna värmen..Tror även jag har urinvägsinfektion eller nått.. Ska till läkaren och ta prover imorgon för sköldkörteln och se om den medicin jag äter är bra för mig eller om jag lär ha starkare... Så då ska dem även få ta prover om jag har någon infektion eller inte! Men troligtvis är de så och de har pågått nu ett bra tag, ont som fan gör de :S

Sista juli flyttar vi de har äntligen blivit klart :) Och nästa fredag flyttar Alice hem till oss :)

Kommentarer
Postat av: Beea

vilken sötnos :)

2010-10-10 @ 23:47:05
URL: http://busbeea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0