4 dagar kvar

Om 4 dagar är vi inte längre fem stycken i familjen utan sex, för då flyttar lill Alice hit!

Vad ensamt det blir när Elvira sover,även fast hon inte kan prata eller gå så är hon en sån viktig del som ska åka runt i sin gåstol här och vråla och pilla på allt man inte får. Hon är verkligen mitt allt och lite till!

I Fredags körde vi henne till mormor sin så hon fick sova där tills på lördagen, Tindra fick även övernatta där. Tycker det är lite hemskt att lämna bort mina småtjejer,haha.. Jag blir nästan lika blödig av att lämna bort Tindra som Elvira...
Men det hade iallafal gått super förutom att någon hade dragit till med en sådan snarkning så Elvira vart rädd och grinade tillochfrån i en timme.. Tydligen finns de folk som snarkar värre än Andreas eftersom Elvira är van vid dem snarkningarna.

Jag längtar tills vi får flytta men känner mig lite stressad över detta körkort. Men jag ska fan i mig fixa de på första försöket.. Och innan denna månad är slut så ska jag tamejtusan ha körkortet i min hand!! Den sita juli ska vi vara ute ur denna lägenhet om allt blir som de är sagt nu :) Så ska vi lägga nytt golv och måla/tapetsera i huset så det blir som man vill ha det. Jag ska även snickra utav h*lvete då jag ska bygga ett staket så mina hundar inte rymmer, lär använda mig av kycklingstaket på insidan av plankorna då jag annars kommer få lov att bygga ett bullerplank eftersom Tindra och Alice är dem så små så de tar sig igenom minimala springor om jag gör sånna i staketet. Men kycklingnät ska nog hålla dem på rätt ställa :P

Och är lite fundersam hur jag ska göra med Torsten... Men han kommer nog få lov att sitta fast i en fin löplina med sele på sig då jag är för mesig för att släppa ut honom bland trafiken för då kommer han säkerligen bli överkörd de första som händer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0