Tisdag

Det känns som min hjärna håller på och rinna ur huvudet om jag nu har någon hjärna, har så fruktansvärt ont i huvudet.

Idag är det inget planerat här förutom att vi ska ut på den dagliga promenaden efter att Andreas har varit hem och ätit med mig. Sen om huvudvärken släppt lite följer vi nog med honom ner till bowlinghallen ikväll då han ska träna.

Just nu sitter Elvira och håller på och vaknar i soffhörnet, hon har börja vägra att ligga ner så hon ska sitta och sova och när hon är vaken duger inget annat än att stå upp, hon är frukansvärt stark också. Inge roligt när hon vaknar på natten och börjar slå mig i ansiktet,haha! Men jag lär få skylla mig själv som inte har lärt henne att sova i sin egna säng. Men hon hatar den!
Har nog blivit på detta viset då jag inte släppte ifrån mig henne dem första två veckorna i huvudtaget,då jag trodde hon skulle dö. Iochmed alla fel dem sa att det var på henne på bb så vi tillslut hamnade på 33an för de pyttesmå för tidigt födda bebisarna.
Elvira hade lite svårt med andningen i början då hon andades för fort, men undra vad en annan skulle göra med en sån långdragen process att ta sig ur mamma och vara så tjock som hon var? Och för lite syre i blodet hade hon med enligt dem! Men jag kan tala om att de där förbannade apparaterna dem mätte de med kunde de lika gärna ha lagt i sopkorgen eller tagit dit någon som behärskade den. Äsch nog pratat om den hemska vistelsen som höll på att ta kol på både mig och Andreas. Tur jag hade mamma då som ringde och skällde ut dem så jag fick åka hem på permission iallafall!

                    
Trött bebis.                      Tindra                          Torsten



     Dem är inte riktigt som alla andra min älskade djur.



Nu ska jag ringa min älskling och fråga när han är på ingående så jag får nå mat någon gång!

Kommentarer
Postat av: Caroline

En del som jobbade på bb fattade ju ingenting. Jag ville åka hem dagen efter förlossningen, men de fick jag inte pga lång vattenavgång, men fick knappt åka hem andra dagen för dom, Men jag vägrade stanna å dela rum med dom jag delade rum med, en snarkade, Olle trodde de va en karl xD å den andras unge skrek hela tiden så jag fick inte sova direkt mkt.

Tur att de är över xD men vi får nog stå ut en gång till om vi ska ha fler barn ;)

2010-01-19 @ 11:41:46
URL: http://livetsomunggravid.blogg.se/
Postat av: Caroline

japp vattnet gick den 23 :P så skulle jag egentligen bli igångsatt den 25, men han tittade ut av sig själv :P

2010-01-19 @ 12:14:34
URL: http://livetsomunggravid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0