Lite glest.

Ja,de är allt lite glest mellan mina blogginlägg men vad gör väll de är det någon som läser i huvudtaget ? :P

I tisdags skrev jag upp för 3 gången för körkortet och jag lyckades, tredje gången gillt heter de ju så.. 56 rätt, jag höll på att börja grina när de dök upp framför mig på skärmen då de tidigare gångerna har varit rött över hela skärmen och stått ICKE GODKÄND.. Skit också 47,50 och 56 rätt och tillslut så fick jag mitt körkort :) Uppkörningen klarade jag på första försöket så jag kan inte vara så farlig ute i trafiken iallafall!

Var och hämtade ut mitt körkort idag och man liknar allt en brottsling på kortet,haha!

Sitter själv hemma nu, Elvira tar sig en liten tupplur nu innan de är dags för sängen vid halv nio snåret hade varit omöjligt att hållt henne vaken tills dess om jag vela ha haft nå öron kvar :)
Har varit hem till pappa en sväng idag och hämtat en bil och gräsklippare,vi ska sälja vår bil och måste ha någon under tiden vi hittar en ny och pappa hade en till övers så de lånar vi den..

Inte har vi nå tvkanaler heller och får inga fören den 20 augusti så de är så jävla tyst här hemma att man blir galen :P

Andreas är och fiskar,skittråkigt att man aldrig får följa med... Men och andra sidan är de inte alltid jag som ska fixa barnvakt för vi ska kunna göra nått så jag får väll sitta hemma då!
På tisdag ska iallafall Elvira sova hos mormor :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0